Η Μεγάλη Ψευδαίσθηση των Social Media: Μια Φούσκα Επίδρασης και Φήμης.
Τα social media δημιουργούν μια ψευδαίσθηση επιρροής και φήμης, προσφέροντας την αίσθηση ότι κάποιος είναι γνωστός και μπορεί να επηρεάσει τους άλλους, όταν στην πραγματικότητα η πραγματική επίδραση μπορεί να είναι πολύ μικρότερη. Ο αριθμός των ακολούθων μπορεί να φουσκωθεί εύκολα, ακόμη και να αγοραστεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η επιρροή είναι πραγματική ή διαρκής. Οι εταιρείες που αγοράζουν influencers γνωρίζουν καλά ότι αυτό το φαινόμενο είναι μια φούσκα. Συχνά χρησιμοποιούν influencers για να διοχετεύσουν κεφάλαια για δικούς τους […]