- 210 97 100 98
- [email protected]
- 698 98 60 147
NGradio So good... like you
Tα like και οι καρδιές, στο Facebook και στο Instagram, κάτω από φωτογραφίες με κατοικίδια, τοπία και γεύματα, μπορούν να αποτελέσουν την αιτία αρνητικών συναισθημάτων για κάποιους χρήστες, καθώς πρόκειται για έναν ύπουλο τρόπο «μέτρησης» της δημοτικότητας του καθενός στα social media.
To Facebook, προσπαθώντας να μειώσει την πίεση που ασκεί στην ψυχολογία, ανακοίνωσε ότι θα δοκιμάσει να δώσει στους χρήστες του την επιλογή να κρύβουν τα like τους. Από την πλευρά του, το Instagram -που ανήκει στo Facebook- θα επιτρέψει σε μία μικρή ομάδα χρηστών, που θα επιλεχθούν τυχαία, να αποφασίσει αν επιθυμεί να φαίνεται ο αριθμός των θετικών αντιδράσεων που λαμβάνουν.
Τα σχόλια θα εξακολουθούν να είναι ορατά, όπως επισημαίνει ο κολοσσός των κοινωνικών δικτύων. Απλώς δεν θα φαίνονται τα «μου αρέσει».
Αξίζει να αναφερθεί ότι το Instagram λανσάρισε πρώτο αυτή τη δυνατότητα, πριν από δύο χρόνια και χωρίς τη δυνατότητα επιλογής από τους χρήστες. Παρόλο που σε πολλούς χρήστες άρεσε, κάποιοι άλλοι – κυρίως influencers- έτρεμαν στην ιδέα πως δεν θα μπορούσαν «να κάνουν τη δουλειά τους».
«Μερικοί άνθρωποι βρήκαν τη ρύθμιση ευργετική, όμως άλλοι ήθελαν να μπορούν να παρακολουθούν τί είναι δημοφιλές», είχε δηλώσει η εταιρεία.
Εξαιτίας του κορωνοϊού, η Facebook εστίασε στην αντιμετώπιση πανδημίας. Όμως, όπως αναφέρει η ίδια, σήμερα βρίσκεται σε θέση να σχεδιάσει εκ νέου τη δυνατότητα, έχοντας μελετήσει τα σχόλια από την προηγούμενη δοκιμή.
Τον περασμένο Μάρτιο, ένα σφάλμα προκάλεσε, για μερικές ώρες, την εξαφάνιση του αριθμού θετικών αντιδράσεων στο Instagram. Πολλοί χρήστες είχαν αναρωτηθεί τότε αν η εταιρεία σκόπευε να επαναφέρει την απόκρυψη.
Πηγή: kathimerini.gr
Συντάκτης: New Generation Radio
Ρομαντισμός και ευαισθησία μέσα από αφηγήσεις ταινιών μαζί με τα τραγούδια τους και όχι μόνο... με την Λιάνα Ντάπα
close
Κάθε Σάββατο
19:00 - 20:00
Κάθε Κυριακή
13:00 - 14:00
Κάθε Κυριακή
14:00 - 15:00
Σάββατο & Κυριακή
17:00 - 19:00
Δευτέρα - Παρασκευή
15:00 - 18:00
COPYRIGHT 2020. NGRADIO
Σχολιάστε το άρθρο (0)