- 210 97 100 98
- [email protected]
- 698 98 60 147
NGradio So good... like you
Με τη λειτουργία του App Tracking Transparency που κυκλοφόρησε τον περασμένο Απρίλιο, η Apple έθεσε σε εφαρμογή μια νέα πολιτική για την προστασία των δεδομένων των χρηστών της, αφού απαιτεί πλέον από τους developers να ζητούν ρητά τη συγκατάθεση τους προτού συλλέξουν δεδομένα και παρακολουθήσουν τη δραστηριότητά τους. Η εφαρμογή της προκείμενης λειτουργίας μπορεί να προστατεύει τους χρήστες, δεν συνέβη το ίδιο όμως και με τις αντίπαλες τεχνολογικές εταιρείες. Σύμφωνα με τη Financial Times, οι τεχνολογικοί κολοσσοί Facebook, Twitter, Snapchat και YouTube έχασαν κατά προσέγγιση $9.85 δισεκατομμύρια έσοδα το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Η Lotame, εταιρεία που ερευνά τις διαφημίσεις στον τομέα της τεχνολογίας εκτιμά ότι οι τέσσερις τεχνολογικοί γίγαντες έχασαν κατά μέσο όρο 12% των εσόδων τους το τρίτο και το τέταρτο τρίμηνο του 2021. Η εταιρεία όμως που επηρεάστηκε περισσότερο είναι η Snap, η οποία βασίζει το επιχειρηματικό μοντέλο της στη χρήση του smartphone και στο Facebook.
Ο σύμβουλος της Adtech, Eric Seufert ανέφερε στους Financial Times ότι μόνο το Facebook μπορεί να έχει δει μείωση στα έσοδα έως και 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια το δεύτερο εξάμηνο του 2021.
Αναφορικά με την Apple, το τελευταίο τρίμηνο ξεπέρασε τις εκτιμήσεις εσόδων για τη διαφημιστική του δραστηριότητα κατά 700 εκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας περίπου τα 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειοψηφία των χρηστών έχει επιλέξει να αρνηθεί τη συγκατάθεση για συλλογή των δεδομένων τους. Την εβδομάδα που κυκλοφόρησε η λειτουργία μόνο το 4% των χρηστών iPhone στις ΗΠΑ συμφώνησαν να επιτρέπουν στις εφαρμογές να τους παρακολουθούν.
Φυσικό επόμενο ήταν λοιπόν να πυκνώσει έντονα το τοπίο των διαφημιστών, καθώς πλέον η στόχευση του κοινού ήταν αδύνατη. Αυτό είχε ως συνέπεια να επενδυθούν σε άλλες δραστηριότητες τα χρήματα των εμπόρων και τα έσοδα σε Snap, Facebook, Twitter και YouTube συνάντησαν και εξακολουθούν να συναντούν μια πρωτόγνωρη προσγείωση.
Πηγή: Techgear.gr
Συντάκτης: New Generation Radio
Οι θεατές του TikTok Live αναλαμβάνουν το ρόλο των ραδιοφωνικών παραγωγών και κερνούν τις δικές τους μουσικές επιλογές! Παρουσιάζει η Άννα Μαρία Νικολαΐδου
close22:00 - 23:00
Δευτέρα - Παρασκευή
23:00 - 23:59
Κάθε Σάββατο
15:00 - 16:00
Σάββατο & Κυριακή
17:00 - 19:00
Κάθε Σάββατο
19:00 - 20:00
COPYRIGHT 2020. NGRADIO
Σχολιάστε το άρθρο (0)