NGradio So good... like you
«Αν η ζωή μου είναι μια μέρα, είναι ακόμα μεσημέρι. Δεν θέλω πόρτα για χειμώνα, θέλω να βγω στο καλοκαίρι», μας τραγουδά η Νατάσσα Μποφίλιου και μας μεταφέρει μελωδικά λίγο νωρίτερα στο καλοκαίρι.
Το «Καλοκαίρι» είναι ένα ρομαντικό κι αισιόδοξο τραγούδι σε μουσική του Θέμη Καραμουρατίδη και στίχους του Οδυσσέα Ιωάννου, που περιλαμβάνεται στο άλμπουμ «Πρώτες Λέξεις» που κυκλοφόρησε πρόσφατα και σε βινύλιο.
Η Νατάσσα Μποφίλιου, μετά από αποχή μηνών από τις ζωντανές εμφανίσεις, επιστρέφει στην Αθήνα με δύο μεγάλες συναυλίες στις 15 & 16 Ιουνίου στο Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη».
Ακούστε το τραγούδι:
Συντάκτης: New Generation Radio
με την Φαία Στάινερ
18:00 - 20:00
με τον Διαμαντή Κυριακάκη
20:00 - 21:00
Δευτέρα & Τρίτη
21:00 - 23:00
Δευτέρα - Παρασκευή
23:00 - 23:59
Τρίτη, Τετάρτη & Πέμπτη
12:00 - 14:00
COPYRIGHT 2020. NGRADIO
[give_form id=”125008″]
[give_form id=”123452″]
Σχολιάστε το άρθρο (0)