Ποιο είναι το μήνυμα που στείλαμε με το 4 της Ελληνικής επιτροπής για την Κύπρο μας σε όλη την Ευρώπη;
Εντυπωσιάζει η αδιανόητη σιωπή των ΜΜΕ για την απίστευτη ΠΡΟΔΟΣΙΑ της επιτροπής της ΕΡΤ η οποία έδωσε 4 στην Κύπρο μας εχθές. Σε ένα υπέροχο τραγούδι με έναν καταπληκτικό ερμηνευτή. Η κατρακύλα δεν έχει τέλος! ΕΥΤΥΧΩΣ, ΔΙΚΑΙΑ Ο ΣΟΦΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΔΩΣΕ 12 ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΑΣ! ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ 12 ΘΕΣΗ. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ! ΝΤΡΑΠΗΚΕ ΚΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ! ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟ 12 Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ! […]







