Έτσι θέλεις ΕΣΥ!!! Ο κάθε «εσύ» που διοικείς όλα τα χρόνια μέχρι σήμερα!!!
Και έτσι να μας πεις, ότι εγώ, ο κάθε απλός πολίτης, φταίει για όλα!!! Οπότε εγώ φταίω που μεταδίδουν την κορώνα, φταίω που ανεβαίνω στα τρένα, εγώ φταίω που κάθομαι και ακούω «το πάμε και όπου βγει» και δεν βάζω φωτιά να καούμε! Να φταίω πλέον για όλα! Για όλα! Έτσι αφού φταίω εγώ για όλα, εντάξει, αφού φταίω εγώ, ΠΗΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ να μη φταίξω άλλη φορά! ΟΜΩΣ να κάνουμε […]







