Η φύση δεν είναι απλά το περιβάλλον που μας περιβάλλει. Είναι ο καθρέφτης της ψυχής μας!
Όταν κοιτάζουμε τα δέντρα, τα βουνά, τους ποταμούς, το απέραντο ουρανό, δεν βλέπουμε μόνο τη φυσική ομορφιά, αλλά και την αντανάκλαση της εσωτερικής μας κατάστασης. Όταν ο άνθρωπος βρίσκεται σε εσωτερική αρμονία, βλέπει τη φύση με μάτια γεμάτα θαυμασμό και ευγνωμοσύνη. Όταν, όμως, επικρατεί η σύγχυση και ο εγωισμός, η φύση μοιάζει μακρινή και ξένη. Η φύση είναι δάσκαλος. Μας υπενθυμίζει την απλότητα, τη ροή των πραγμάτων, την ανάγκη για […]







