Η Μαντώ στον NGradio
Η αγαπημένη Μαντώ βρέθηκε καλεσμένη στον NGradio και στην εκπομπή της Άννας Μαρίας, σε μία ξεχωριστή συνέντευξη γεμάτη μουσική, αναμνήσεις και ιστορίες πίσω από τη δημιουργία. Με αφορμή το νέο της τραγούδι «Χαρταετός», μίλησε για τη διαδικασία σύνθεσης και παραγωγής του, τη συνεργασία της με τον Γιάννη Δουλάμη και την ομάδα των Arcade, καθώς και για τα επόμενα μουσικά της σχέδια. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναφέρθηκε στις μουσικές επιρροές […]







