Σινεμά - TV

Η παρουσία του Netflix στις Κάννες εξακολουθεί να διχάζει

today20 Μαΐου, 2017

Background

Το «καυτό» θέμα συζήτησης του 70ού Κινηματογραφικού Φεστιβάλ  των Καννών φαίνεται πως είναι η παρουσία της συνδρομητικής υπηρεσίας Netflix στην Κρουαζέτ.

Το Φεστιβάλ των Καννών αποφάσισε φέτος να επιτρέψει τη συμμετοχή δύο ταινιών παραγωγής Netflix στο διαγωνιστικό πρόγραμμα -συγκεκριμένα του Okja του Μπονγκ Τζουν-Χο και του The Meyerowitz Stories του Νόα Μπάουμπαχ, αλλά απαίτησε από του χρόνου οι ταινίες συνδρομητικών υπηρεσιών να έχουν ημερομηνία προβολής στις γαλλικές αίθουσες (διαφορετικά δεν πρόκειται να επιτρέψει τη συμμετοχή τους στο Φεστιβάλ).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Netflix αρνείται να προβληθούν οι ταινίες του παραδοσιακά στις κινηματογραφικές αίθουσες και επιθυμεί την προβολή τους κατευθείαν στην πλατφόρμα του.

Πρόκειται για μία σύγκρουση τιτάνων που εν πολλοίς θα καθορίσει και το μέλλον του ίδιου του σινεμά. Από τη μία, το Φεστιβάλ των Καννών δεν μπορεί να μείνει πίσω στις εξελίξεις και σε μία εποχή που σκηνοθέτες όπως ο Μάρτιν Σκορσέζε επιλέγουν να γυρίζουν ταινίες με τη στήριξη του Netflix, και μία απαγόρευση από το Φεστιβάλ της συνδρομητικής πλατφόρμας μόνο κακό θα έκανε. Από την άλλη, το Netflix πρέπει να αναγνωρίσει ότι η απόλυτη στάση του περισσότερο κακό κάνει στις ταινίες παρά καλό.

Η συζήτηση απασχόλησε την Κρουαζέτ ήδη από την πρώτη ημέρα του Φεστιβάλ, με τον Πέδρο Αλμοδόβαρ να τάσσεται κατά της συμμετοχής ταινιών που προορίζονται για προβολή μόνο σε συνδρομητικές πλατφόρμες και τον Γουίλ Σμιθ να σπεύδει να υπερασπιστεί τον νέο τρόπο θέασης ταινιών.

Συνεχίστηκε όμως και στις προβολές. Πληροφορίες ανέφεραν ότι ορισμένα γιουχαΐσματα ακούστηκαν στη διάρκεια της προβολής του Wonderstruck του Τοντ Χέινς, όταν εμφανίστηκε ο λογότυπος του Amazon, της ψηφιακής πλατφόρμας που όμως ακολουθεί τους «κανόνες» και δέχεται να προβληθούν πρώτα οι ταινίες του στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Το πρωί της Παρασκευής, το ζήτημα επανήλθε με την προβολή της νέας ταινίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, Okja με πρωταγωνιστές την Τίλντα Σουίντον, τον Τζέικ Γκίλενχαλ και τον Πολ Ντάνο. Ο σκηνοθέτης στράφηκε στο Netflix πιθανώς επειδή εκεί θα βρήκε την ελευθερία που του στερήθηκε από την Miramax στην προηγούμενη ταινία του, το Snowpiercer. Ο ίδιος ο σκηνοθέτης έχει δηλώσει ότι «λάτρεψε» τη συνεργασία του με το Netflix και ότι ήταν πολυτέλεια το να του δίνεται ένας τεράστιος προϋπολογισμός  για την ταινία του.

Στη διάρκεια της προβολής ακούστηκαν όμως αποδοκιμασίες (ήδη από τη στιγμή της εμφάνισης του λογότυπου του Netflix), ενώ εντάθηκαν όταν διαπιστώθηκε ότι η προβολή γινόταν σε λάθος διαστάσεις. Η προβολή σταμάτησε για αρκετά λεπτά πριν ξαναρχίσει.

Η ανταποκρίτρια του BBC στις Κάννες Λόρεν Τέρνερ, η οποία ήταν στην προβολή, ανέφερε: «Ακούστηκαν φωνές από τις πάνω θέσεις και έγινε φανερό ότι η αναλογία των διαστάσεων ήταν λάθος, επομένως την ξεκίνησαν ξανά μετά από ένα δεκάλεπτο.

» Τη δεύτερη φορά, το κοινό αποδοκίμασε ξανά τον λογότυπο του Netflix. Αλλά ακούστηκαν και επιδοκιμασίες την ίδια στιγμή, καθώς και θερμό χειροκρότημα στο τέλος».
Τα πρώτα σχόλια για την ταινία φαίνεται να είναι ιδιαιτέρως θετικά (όπως δείχνουν και οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης):

 

Πηγή: in.gr

Συντάκτης: New Generation Radio

Σχολιάστε το άρθρο (0)

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


[wpens_easy_newsletter firstname="no" lastname="no" button_text="Εγγραφή"]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

0%