- 210 97 100 98
- [email protected]
- 698 98 60 147
NGradio So good... like you
Ένας στους τρεις Έλληνες χρήστες του Ίντερνετ (το 30%), ηλικίας 25-44 ετών, δηλώνει πως παρακολουθεί YouTube πιο συχνά από ό,τι βλέπει τηλεόραση, σύμφωνα με έρευνα της στατιστικής εταιρείας TNS.
Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, η έρευνα έδειξε πως το 82% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου επισκέπτεται το YouTube το λιγότερο μια φορά το μήνα.
Όσον αφορά τις άλλες ηλικιακές ομάδες, κάθε εβδομάδα επισκέπτεται την πλατφόρμα το 94% των χρηστών ηλικίας 15- 24, το 89% των χρηστών διαδικτύου ηλικίας 25-34, το 80% στις ηλικίες 35-44, το 65% των χρηστών ηλικίας 45- 54, καθώς και το 47% των χρηστών ηλικίας άνω των 55 ετών.
Οι έλληνες χρήστες φαίνεται πως μετατρέπουν εύκολα το YouTube και σε ραδιόφωνο, καθώς διασκεδάζουν με αυτό απλώς ακούγοντας ή παρακολουθώντας τα βίντεο των νέων επιτυχιών για να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τις μουσικές εξελίξεις.
Όσον αφορά τα πιο δημοφιλή μουσικά βίντεο του 2016, σύμφωνα με το χρόνο που αφιέρωσαν οι χρήστες βλέποντάς τα, τον αριθμό των shares, σχολίων, likes και άλλους παράγοντες, τα δεδομένα έχουν ως εξής: σύμφωνα με τις λίστες των τραγουδιών που ξεχώρισαν φέτος, στους Έλληνες άρεσε περισσότερο το τραγούδι του Κωνσταντίνου Νάζη ft Knock Out «Όταν πονάω το γλεντάω». Ακολουθούν στην κατάταξη τo τραγούδι του Παντελή Παντελίδη «Θυμάμαι», ενώ 3ο είναι το «Μετρώ Αντίστροφα» του Κωνσταντίνου Κουφού.
Όσον αφορά τους δημιουργούς περιεχομένου (YouTubers) στην κορυφή της λίστας βρίσκονται ο 2J και ο Jeremy ως οι πιο δημοφιλείς.
Πηγή: naftemporiki.gr
Συντάκτης: New Generation Radio
με την Φαία Στάινερ
18:00 - 20:00
με τον Διαμαντή Κυριακάκη
20:00 - 21:00
Δευτέρα & Τρίτη
21:00 - 23:00
Δευτέρα - Παρασκευή
23:00 - 23:59
Δευτέρα - Παρασκευή
15:00 - 18:00
COPYRIGHT 2020. NGRADIO
Σχολιάστε το άρθρο (0)