- 210 97 100 98
- [email protected]
- 698 98 60 147
NGradio So good... like you
O GDPR (General Data Protection Regulation – Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων) τίθεται σε ισχύ σύντομα, οπότε η Apple ξεκινά να σφίγγει τον κλοιό γύρω από εφαρμογές που πωλούν τα δεδομένα των χρηστών σε τρίτους.
Η Apple ξεκίνησε να καταργεί εφαρμογές από το App Store που παραβιάζουν τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών – ή πιο συγκεκριμένα, του κανόνα κατά της κοινής χρήσης δεδομένων τοποθεσίας με τρίτους χωρίς τη συγκατάθεση των χρηστών της εφαρμογής.
Αρκετοί προγραμματιστές είδαν τις εφαρμογές τους να αφαιρούνται από το App Store με την αιτιολογία ότι βρίσκονται σε αξιολόγηση εκ νέου, αφού η Apple τις βρήκε να παραβιάζουν τους κανόνες προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Οι λεπτομέρειες των οδηγιών αξιολόγησης του App Store υποδεικνύουν ότι η Apple θέλει τους προγραμματιστές όχι μόνο να είναι σαφέστεροι όταν ζητούν άδεια για τη συλλογή των δεδομένων τοποθεσίας των χρηστών, αλλά να είναι και πιο σαφείς σχετικά με το πώς και πού τα δεδομένα χρησιμοποιούνται ή μεταδίδονται μετά τη συλλογή.
Θέτει, επίσης, περιορισμούς στη χρήση των δεδομένων που έχουν συλλεχθεί μετά την κοινοποίησή τους σε τρίτους: «Τα δεδομένα που συλλέγονται από εφαρμογές δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται ή να μοιράζονται με τρίτους για σκοπούς που δεν έχουν σχέση με τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη ή της απόδοσης λογισμικού / τη λειτουργικότητα ή την προβολή διαφημίσεων σύμφωνα με τη Συμφωνία Άδειας του προγράμματος για προγραμματιστές της Apple». Η νέα αυτή “καταστολή” έρχεται από τις απαιτήσεις της βιομηχανίας τεχνολογίας να συμμορφώνεται με τους κανόνες του Κανονισμού της ΕE για την Προστασία Δεδομένων (GDPR), ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ την 25η Μαΐου. Tο ιδιωτικό απόρρητο αποτελεί θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα, γι’ αυτό κάθε προϊόν της Apple είναι σχεδιασμένο από τη βάση του ώστε να προστατεύει τις προσωπικές πληροφορίες και να δίνει τη δυνατότητα σε κάθε πελάτη να επιλέγει τι θα κοινοποιεί και σε ποιον, αντίθετα από άλλες εταιρείες τεχνολογίας όπως το Facebook και το Google, οι οποίες χρησιμοποιούν τα δεδομένα χρηστών για να πουλήσουν διαφήμιση.
Ωστόσο, δεδομένων των πρόσφατων σκανδάλων, η Apple έχει εστιάσει το βλέμμα της ακόμη περισσότερο την ιδιωτικότητα των πληροφοριών των χρηστών. Επίσης, φαίνεται ότι η Apple θέλει να αποφύγει πιθανά σκάνδαλα λόγω εφαρμογών στο App Store που μοιράζονται δεδομένα τοποθεσίας χρηστών σε τρίτους για άγνωστους ή μυστηριώδεις λόγους.
Γι’ αυτό σχεδιάζει να διαθέσει επίσης ορισμένα νέα εργαλεία προστασίας προσωπικών δεδομένων που θα είναι διαθέσιμα στους χρήστες σε ολόκληρη την ΕΕ (και σε άλλες χώρες) μέχρι την πλήρη εφαρμογή του GDPR. Αυτά περιλαμβάνουν μια νέα ιστοσελίδα για τη διαχείριση των Apple IDs, συμπεριλαμβανομένης μιας δυνατότητας που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν λήψη ενός αντιγράφου όλων των δεδομένων που έχουν αποθηκευτεί από την εταιρεία και οδηγιών που εξηγούν τις απόψεις περί προστασίας της ιδιωτικής ζωής της εταιρείας και τον τρόπο με τον οποίο μεμονωμένες εφαρμογές χρησιμοποιούν δεδομένα.
Πηγή: lifo.gr
Συντάκτης: New Generation Radio
Ρομαντισμός και ευαισθησία μέσα από αφηγήσεις ταινιών μαζί με τα τραγούδια τους και όχι μόνο... με την Λιάνα Ντάπα
close
Δευτέρα - Παρασκευή
15:00 - 18:00
με την Φαία Στάινερ
18:00 - 20:00
με τον Διαμαντή Κυριακάκη
20:00 - 21:00
Δευτέρα & Τρίτη
21:00 - 23:00
Δευτέρα - Παρασκευή
23:00 - 23:59
COPYRIGHT 2020. NGRADIO
Σχολιάστε το άρθρο (0)