Τεχνολογία

Η online παραγγελία (ξανα)αλλαζει

today27 Ιουνίου, 2016

Background

Οι τεχνολογικές εξελίξεις δεν σταματούν. Οι γίγαντες τις τεχνολογίας Facebook, google και η Apple ανακοίνωσαν μια σειρά αλλαγών που αλλάζουν τους τρόπους που ο πελάτης αλληλεπιδρά με το brand και τον τρόπο που διέπει αυτήν την διαδραστικότητα.

Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: “Πρέπει να βρισκόμαστε εκεί που βρίσκονται οι πελάτες μας” λένε τα brands. Και η αλήθεια είναι ότι οι πελάτες τους βρίσκονται στους messengers πλέον και δεν αρέσκονται στο να χρησιμοποιούν ή πόσο μάλλον να κατεβάζουν καινούργια apps.Οι χρήστες ξεκάθαρα έχουν κάνει τις επιλογές τους αναφορικά με την χρήση του κινητού τους (ή της ταμπλέτα τους): Με συντριπτικό ποσοστό όλες οι μελέτες καταλήγουν πως το είδος εφαρμογών που “κέρδισε” τους κατόχους κινητών και που όλοι πλέον έχουν εγκατεστημένες είναι οι Messengers πχ. Whatsapp, FB Messenger, Slack ή iMessage.

Κατ’ επέκταση η εισαγωγή νέων χρηστών που θα ήθελαν να κατεβάζουν πλέον τις εφαρμογές των brands γινεται μια πολύ δύσκολη αλλα και ταυτόχρονα ακριβη υπόθεση για αυτους. Αν αναλογιστούμε δε, ότι ο αποθηκευτικός χώρος (λέγε με μνήμη) στα κινητά μας ειναι περιορισμένος και ολοι προσπαθουν να εξοικονομήσουν οσα megabytes μπορούν για να αποθηκευσουν λίγες περισσοτερες φωτογραφίες, λίγα περισσότερα αρχεία ή μουσικά κομμάτια, καταλαβαίνουμε γιατι οι χρήστες φωνάζουν: “Οχι άλλες εφαρμογές”

Η τεχνολογία λοιπόν αφουγκραζόμενη τα μηνύματα των χρηστών αλλά και της αγοράς, έθεσε τις βάσεις για το επόμενο μεγάλο κύμα με το ονομα Bots. Βγαίνει απο το Robots  αλλά θα το ακούσετε με το εξελληνισμένο όνομα: botακι ή μποτάκια ή μποτς.

Δεν ειναι τιποτα άλλο παρα η δυνατότητα να μιλήσουμε με τα brands μέσα απο τους messenger μας. Σαν να μιλάμε στους φίλους μας. Απλά τους προσθέτουμε σαν επαφη και μπορούμε πλέον να κάνουμε μια σειρά απο ενέργειες που κανονικά θα χρειαζόνταν να κάνουμε μέσα από τις διαφορές εφαρμογές. Πχ. Να παραγγείλουμε ταξί, να παραγγείλουμε φαί, να διαβάσουμε τα σημαντικά νέα της ημέρας και πάρα πολλά άλλα.

Ενας από τους πρωτοπόρους στον χώρο ειναι ο Νικος Ιωάνου του Delivery.gr ο οποίος υλοποίησε και ενσωμάτωσε την συγκεκριμένη τεχνολογία και την εβγαλε στην κυκλοφορία για το κοινο εδώ και 2 εβδομάδες

“Τι καλύτερο από το να μπορώ να παραγγείλω μέσα από ένα διάλογο όπως θα έκανα και στο τηλέφωνο. Όλη την μέρα είτε είμαστε σπίτι είτε στο γραφείο είμαστε μπροστά από έναν messenger”. Αυτό πλέον είναι το απόλυτο εργαλείο μας. Όλα γίνονται μέσα από κει. Από κει μιλάμε με τους φίλους μας, από κει στέλνουμε φωτογραφίες, από κει είναι λογικό να παραγγέλνουμε όταν πεινάμε. Στο Delivery.gr για πολύ καιρό παρακολουθήσαμε πολλές εταιρίες και είδαμε τι γινόταν όταν πλησίαζε η ώρα του φαγητού. Από το απλό “τι θα φάμε σήμερα” μέχρι το “ποιος θα παραγγείλει” συνειδητοποιήσαμε ότι μπορούσαμε να προσφέρουμε πολλά προς αυτήν την κατεύθυνση. Προς την κατεύθυνση της ευκολίας και αυτοματοποίησης” Αυτό και κάναμε. Και θα κάνουμε ακόμα περισσότερα. Μας είπε ο Νίκος Ιωάννου, διευθύνων σύμβουλος του Delivery.gr

Σκεφτείτε έναν διάλογο του στυλ:
• Πεινάω
• Τι θες να φας?
• Σουβλάκι?
• Που εισαι να σου προτεινω τις επιλογές σου?
• Εκει [share location]
• Να οι επιλογές σου να διαλεξεις.
• Παραγγελια
• Τέλος
• Καλη όρεξη 

 

Πηγή: protothema.gr

Συντάκτης: New Generation Radio

Σχολιάστε το άρθρο (0)

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


[wpens_easy_newsletter firstname="no" lastname="no" button_text="Εγγραφή"]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

0%