Διάφορα

Χτίζοντας σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές

today20 Ιουλίου, 2023 1

Background

Η επιτυχία μιας επιχείρησης που απευθύνεται άμεσα στο καταναλωτικό κοινό και βασίζεται σε αυτό για την αύξηση των κερδών της, εξαρτάται σημαντικά από την υιοθέτηση και την ανάπτυξη στρατηγικών που βοηθούν στο χτίσιμο μιας ανταποδοτικής σχέσης, τοποθετώντας τον καταναλωτή στο επίκεντρο με κάθε έννοια.

Προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι κατανοείτε όλο το φάσμα των απαιτούμενων εφαρμοζόμενων μεθοδολογιών, ετοιμάσαμε μια λίστα με όλα τα πεδία που απαρτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή, για να τη διαβάσετε ακούγοντας τις μουσικές επιλογές του ngradio.gr.

  1. Προσέγγιση

Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται κοινό σας, είναι να νιώθει ότι βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής. Μελετήστε τις προτιμήσεις του, αφουγκραστείτε τις ανάγκες και τις ανησυχίες του, και βάλτε τες σε προτεραιότητα. Μην παραλείπετε να ενθαρρύνετε την κριτική και τα σχόλια, προς τη συνεχής βελτίωσή σας με επακόλουθο τη διεύρυνση του κοινού σας.  

  1. Επικοινωνία

Το επόμενο βήμα σε μία σχέση εμπιστοσύνης, είναι το καταναλωτικό κοινό σας να νιώθει ότι έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσεις άμεσα και ανά πάσα στιγμή μαζί σας, λαμβάνοντας εξατομικευμένες απαντήσεις στα ερωτήματά του. Για το λόγο αυτό συνίσταται η χρήση πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας (πχ. E-mail, φόρμα στην ιστοσελίδα, τηλέφωνο) αλλά και συνομιλία μέσα από τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

  1. Απόρρητο & Ασφάλεια Δεδομένων

Οι πελάτες σας ουσιαστικά εκδηλώνουν ήδη εμπιστοσύνη προς το εταιρικό σας πρόσωπο, όχι μόνο επιλέγοντας τις υπηρεσίες σας αλλά και παρέχοντας προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες.
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και των πληροφοριακών συστημάτων γεννά και περισσότερες απειλές και κενά στην ασφάλεια του κυβερνοχώρου.

Ιδιαίτερα μετά τη θέσπιση του ανανεωμένου Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, έχουν προκύψει πιο αυξημένες ανάγκες για τον αποκλεισμό ανεπιθύμητων διαρροών, αφού αυξημένες είναι και οι κυρώσεις σε αυτή την ατυχή περίπτωση.

Μπορεί εκ πρώτης όψεως να μοιάζει μια βατή διαδικασία, φέρει όμως πολλές επιμέρους λεπτομέρειες, και δεδομένης της σημασίας που έχει η διατήρηση των απόρρητων πληροφοριών για την εμπιστοσύνη του κοινού σας και τη φήμη σας, είναι προτιμότερο να αναθέσετε το συγκεκριμένο ρόλο σε κάποιον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO). Μία μόνιμη πρόσληψη μπορεί να ταιριάζει αν υπάρχουν κι άλλες παρόμοιες ανάγκες, αλλά υπάρχει και το ενδεχόμενο της εξωτερικές συνεργασίας για υπηρεσίες D.P.O. της f society .

  1. Συνέπεια & Διαφάνεια

Λαμβάνοντας υπόψιν τα σχόλια ανατροφοδότησης και παρακολουθώντας τις μεταβαλλόμενες ανάγκες του κοινού, καταφέρνετε να δείξετε συνέπεια στη δέσμευσή σας απέναντί του, με την πάροδο του χρόνου, κι έτσι αυξάνεται η αξιοπιστία σας. 

Σημαντικό είναι ακόμη να παρέχετε σαφείς και ακριβείς πληροφορίες, για τα προϊόντα/υπηρεσίες σας, τους όρους αγορών αλλά και τις εγγυήσεις επιστροφών.
Το παραπλανητικό μάρκετινγκ μπορεί να εξασφαλίσει μόνο βραχυπρόθεσμα κέρδη.

  1. Κοινωνική Ευθύνη

Τέλος, κάτι που μπορεί να σας δώσει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών σας, είναι οι αξίες πάνω στις οποίες έχε θεμελιωθεί η λειτουργία σας. Δείξτε ότι υιοθετείτε και εφαρμόζετε ηθικά και κοινωνικά υπεύθυνες πρακτικές, όπως για παράδειγμα η προστασία του περιβάλλοντος. 

Συντάκτης: New Generation Radio

Σχολιάστε το άρθρο (0)

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


[wpens_easy_newsletter firstname="no" lastname="no" button_text="Εγγραφή"]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

0%