Διάφορα

Έχει Μείνει Στάσιμη η Επιχείρησή σου; 4 Συμβουλές για να Σημειωθεί Πρόοδος και Πάλι

today10 Μαΐου, 2022 1

Background

Κάθε επιχειρηματίας ανοίγει την επιχείρησή του με το όραμα να τη δει να μεγαλώνει, να επιτυγχάνει στόχους και να κατακτά τις καρδιές απείρων πελατών. Και με πολύ κόπο και υπομονή θα έρθει μια περίοδος που το όραμα αυτό θα πραγματοποιείται. 

Δεν είναι λίγοι όμως οι επιχειρηματίες που κάποια στιγμή φτάνουν σε ένα τέλμα και δεν ξέρουν πώς να βγουν από αυτό. Το πρόβλημα δεν έγκειται στο ότι κινδυνεύουν με λουκέτο ή κάποιο άλλο τραγικό αποτέλεσμα αλλά ότι δεν επιτυγχάνονται οι νέοι στόχοι ανάπτυξης. 

Αν και η δική σου επιχείρηση έχει βρεθεί σε αυτό το αδικαιολόγητο αδιέξοδο, μην ανησυχείς, γιατί δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Παρακάτω θα βρεις 4 πιθανούς τρόπους για να ξαναμπεί σε ανοδική τροχιά. 

Συμβουλή 1: Χρειάζεσαι ρευστό

Μια επιχείρηση για να «πάει μπροστά» χρειάζεται αρκετά έσοδα, ώστε όχι μόνο να καλύπτονται τα απαραίτητα έξοδα, όπως για παράδειγμα οι μισθοί των εργαζομένων, αλλά και να γίνονται ενέργειες για την ανάπτυξή της. Για παράδειγμα, μια τηλεοπτική διαφήμιση είναι ένας έξυπνος και αποτελεσματικός τρόπος να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σου αλλά χρειάζεται χρήματα για να δημιουργηθεί. Πού θα βρεις τα χρήματα αυτά; 

Η διοίκηση μιας επιχείρησης είναι όπως η διαχείριση ενός σπιτικού. Αν κάνεις λίγη οικονομία, θα μπορέσεις να εφαρμόσεις λύσεις που θα σου φέρουν μεγαλύτερο κέρδος. Ενεργοποιώντας το πρόγραμμα για επιχειρήσεις με το φθηνότερο ρεύμα στο Revma.store ή κάνοντας συμφέρουσες προσφορές σε πελάτες και συνεργάτες μπορείς να εξοικονομήσεις αρκετά χρήματα για νέες κινήσεις. 

Συμβουλή 2: Δες το πρόβλημα από νέα οπτική

Πολλές φορές μένουμε τόσο «κολλημένοι» σε ένα πρόβλημα που δε μπορούμε να βρούμε την λύση του, ακόμα και αν είναι κάτι απλό. Σε μια τέτοια περίπτωση χρειάζεσαι έναν άνθρωπο που γνωρίζει καλά από επιχειρήσεις και μπορεί να προσφέρει μια φρέσκια ματιά και προσέγγιση στο όλο θέμα. Πιο συγκεκριμένα, η Άννα Κονταράτου, μια επιτυχημένη σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, ή ένας σύμβουλος πωλήσεων έχουν την εμπειρία και τη γνώση να προτείνουν λύσεις και στρατηγικές για πτυχές που αξίζει να διαμορφωθούν ή να διορθωθούν για την σημείωση προόδου. 

Συμβουλή 3: Δώσε έμφαση στο προσωπικό 

Όλοι οι εργαζόμενοι είναι το πρόσωπο και η καρδιά της επιχείρησης. Αυτό ισχύει είτε πρόκειται για έναν, δέκα ή εκατοντάδες ανθρώπους. Αν, λοιπόν, αυτοί κάνουν τη δουλειά τους υποτυπωδώς, χωρίς ενθουσιασμό και αγάπη, αυτό θα «βγαίνει και προς τα έξω». Τι μπορείς να κάνεις για να βοηθήσεις το προσωπικό σου να αγαπήσει την δουλειά του; Να δημιουργήσεις ένα ασφαλές και φιλικό εργασιακό περιβάλλον, να επιβραβεύεις την σκληρή δουλειά και να δίνεις ευκαιρίες επιμόρφωσης.

Συμβουλή 4: Δημιούργησε μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Όλες οι μεγάλες εταιρείες —ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται— έχουν λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι το Facebook και το Instagram. Και όχι απλά δημιούργησαν λογαριασμούς αλλά φροντίζουν να είναι ενεργοί, κοινοποιώντας καθημερινά φωτογραφίες και βίντεο. Αυτή είναι μια τεχνική μάρκετινγκ στην οποία αξίζει να αφιερώσεις χρόνο και χρήμα, γιατί είναι ένας εύκολος και φθηνός τρόπος να δημιουργήσεις έναν ισχυρό δεσμό γνωριμίας και εμπιστοσύνης μεταξύ της εταιρείας και των πελατών της. 

Συντάκτης: New Generation Radio

Σχολιάστε το άρθρο (0)

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


[wpens_easy_newsletter firstname="no" lastname="no" button_text="Εγγραφή"]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

0%