- 210 97 100 98
- [email protected]
- 698 98 60 147
NGradio So good... like you
Τον τελευταίο χρόνο παρατηρήθηκε ένα ιδιαίτερο φαινόμενο στο χώρο της αμερικανικής δισκογραφίας, αφού, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Nielsen Music, στις Η.Π.Α. για πρώτη φορά στην ιστορία της μουσικής, το σύνολο των παλιών δίσκων πούλησε περισσότερο από τις νέες κυκλοφορίες.
Παρά την κυκλοφορία του τελευταίου δίσκου της Αντέλ (Adele) “25” που σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων και άλλων δίσκων εξίσου εμπορικών καλλιτεχνών, αυτοί δεν μπόρεσε να αποτρέψουν την κάθετη πτώση των πωλήσεων νέων κυκλοφοριών τόσο σε σχέση με τις πωλήσεις των παλαιών (back catalogue), όσο και σε σχέση με τις πωλήσεις νέων κυκλοφοριών του 2014.
Παλιός δίσκος ή δίσκος καταλόγου, σύμφωνα με τη Nielsen, θεωρείται κυκλοφορία που μετρά πάνω από 18 μήνες στα ράφια, καθώς αυτό θεωρείται το χρονικό όριο κατά το οποίο ο δίσκος έχει χάσει την εμπορική του δυναμική λόγω νέας μουσικής.
Άλλωστε το κόστος μιας καινούργιας κυκλοφορίας υπερβαίνει κατά πολύ –για τους προφανείς λόγους- αυτό μιας επανακυκλοφορίας, την ίδια στιγμή που οι νεότεροι καλλιτέχνες έχουν και πιο νέο σε ηλικία κοινό, που ασφαλώς ξοδεύει λιγότερα λεφτά σε αγορά μουσικής.
Στη γενική εικόνα, αξίζει να σημειωθεί πως και οι streaming υπηρεσίες Spotify και Pandora, υπηρεσίες εξαιρετικά διαδεδομένες τελευταία, αφορούν κι αυτές στις κυκλοφορίες καταλόγου περίπου κατά 65%.
Πηγή: mad.tv
Συντάκτης: New Generation Radio
Εκπομπή λόγου και τέχνης με την Μαρία Παπαϊωάννου
close
Σάββατο & Κυριακή
17:00 - 19:00
Κάθε Σάββατο
19:00 - 20:00
Κάθε Κυριακή
13:00 - 14:00
Κάθε Κυριακή
14:00 - 15:00
Σάββατο & Κυριακή
17:00 - 19:00
COPYRIGHT 2020. NGRADIO
Σχολιάστε το άρθρο (0)