NGradio So good... like you
Μία αναπάντεχα μεγάλη συνεργασία είχε το ελληνικό μουσική συγκρότημα Rebeletiko (www.rebeletiko.gr) αφού το επέλεξε η μεγάλη ντίβα της παγκόσμιας σόουλ και μπλουζ μουσικής σκηνής Joss Stone για να τραγουδήσει μαζί τους ένα από τα τραγούδια τους.
Η αγγλίδα ντίβα (κάτοχος Brit και Grammy Awards) Joss Stone στην τελευταία επίσκεψή της για συναυλία στην Ελλάδα ενημέρωσε το συγκρότημα Rebeletiko ότι θα ήθελε να τραγουδήσει μαζί τους το αντιπολεμικό τραγούδι “Gillem” από το δίσκο τους “Μοναστηράκι” που βρήκε στο Youtube!
Η Joss Stone μαθαίνει τζουρά.
Τραγούδησε στα Ελληνικά, παρέα με τα παραδοσιακά όργανα και ήχους των Rebeletiko στη Χαλκιδική.
Ακούστε το teaser της συνεργασίας:
Περιμένουμε τη συνέχεια…
Συντάκτης: New Generation Radio
Εκπομπή λόγου και τέχνης με την Μαρία Παπαϊωάννου
close
Σάββατο & Κυριακή
17:00 - 19:00
Κάθε Σάββατο
19:00 - 20:00
Κάθε Κυριακή
13:00 - 14:00
Κάθε Κυριακή
14:00 - 15:00
Σάββατο & Κυριακή
17:00 - 19:00
COPYRIGHT 2020. NGRADIO
[give_form id=”125008″]
[give_form id=”123452″]
Σχολιάστε το άρθρο (0)