NGradio So good... like you
Όταν τηλεφωνεί κανείς σε κάποιον συνδρομητή του ΟΤΕ και η γραμμή είναι κατειλημμένη, ακούγεται κάθε φορά μια ευγενική φωνή που αναγγέλλει πως ο συνδρομητής είναι κατειλημμένος. Κι εγώ κάθε φορά εκπλήσσομαι δυσάρεστα και προς στιγμήν ανατριχιάζω από φρίκη σκεπτόμενος πως ο τηλεφωνικός συνομιλητής μου έχει, κατά την άποψη του ΟΤΕ, καταληφθεί από δαιμόνιο. Κι ύστερα συνέρχομαι από τον κλονισμό μου και λέω γελώντας, όπως λένε τα παιδιά αστειευόμενα: «Κατειλημμένη είσαι εσύ και φαίνεσαι». Πρέπει επιτέλους να αλλάξει αυτή η τερατώδης αναγγελία. Αρκεί η πληροφορία πως «ο συνδρομητής είναι πιθανώς μη διαθέσιμος» ή πως «η γραμμή είναι κατειλημμένη».
Φοίβος Ι. Πιομπίνος piombinos.com
Συντάκτης: New Generation Radio
Μουσικές από την παγκόσμια σκηνή του παρελθόντος και του παρόντος... με τη Χαρούλα Νικολαΐδου
close
Τρίτη, Τετάρτη & Πέμπτη
12:00 - 14:00
Δευτέρα - Παρασκευή
15:00 - 18:00
με την Φαία Στάινερ
18:00 - 20:00
με τον Διαμαντή Κυριακάκη
20:00 - 21:00
Κάθε Τετάρτη
21:00 - 23:00
COPYRIGHT 2020. NGRADIO
[give_form id=”125008″]
[give_form id=”123452″]
67 στις 29 Νοεμβρίου, 2025
Pigene koitaksou se ena psixiatro