Βόλτες μετά μουσικής στον Εθνικό Κήπο -Συναυλίες με ελεύθερη είσοδο
Απο τις 30 Αυγούστου τα απογεύματα στον Εθνικό Κηπο συνοδεύονται με μουσική. Ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, θέλοντας να αναδείξει τον Εθνικό Κήπο ως σημείο συνάντησης του κόσμου της μουσικής και του πολιτισμού για τους πολίτες, προγραμματίζει από τα τέλη Αυγούστου στον Κήπο, μία σειρά εμφανίσεων της Φιλαρμονικής Ορχήστρας και της Big Band, της τζαζ μπάντας του Δήμου Αθηναίων. Το πρόγραμμα Τρίτη 30 Αυγούστου, ώρα: 19.00 […]







