Χρυσό μετάλλιο η Στεφανίδη, ασημένιο η Κυριακοπούλου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου
Πραγματικά εκπληκτικές, η Kατερίνα Στεφανίδη και η Νικόλ Κυριακοπούλου εξουδετέρωσαν όλες τις αντιπάλους τους και κατέκτησαν το χρυσό και το ασημένιο μετάλλιο αντίστοιχα, στον τελικό του επι κοντώ στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου στο Βερολίνο. Πρωταθλήτρια Ευρώπης είναι και πάλι η Κατερίνα Στεφανίδη που στο Μόναχο υπερασπίστηκε τον τίτλο της από το 2016 και το Άμστερνταμ, ενώ τη δεύτερη θέση πήρε η έξοχη Νικόλ Κυριακοπούλου με τις δύο αθλήτριες να κάνουν […]







