NG Συνεντεύξεις

Johnny Labelle «Προσπαθώ να γράφω κάτι που να είναι καλό και αισιόδοξο για τον κόσμο» | Συνέντευξη

today22 Ιανουαρίου, 2022 7 5

Background
share close
  • cover play_arrow

    Johnny Labelle «Προσπαθώ να γράφω κάτι που να είναι καλό και αισιόδοξο για τον κόσμο» | Συνέντευξη New Generation Radio

O Johnny Labelle μας ξεναγεί στο “Σύμπαν” του με αφορμή το δεύτερο προσωπικό του άλμπουμ “XVIII” που κυκλοφόρησε από την Inner Ear Records. Ακούστε την συζήτηση που είχε με την Βασιλεία Περόγλου στην εκπομπή “Κάπου στο Σύμπαν” την Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022.

Johnny Labelle

Είναι το αληθινό του όνομα και όχι κάποιο καλλιτεχνικό παρατσούκλι. «Ναι! Είναι το κανονικό μου όνομα. Έχει ο πατέρας μου μια μακρινή καταγωγή από την Γαλλία, αλλά έχει χαθεί τελείως η επαφή μέσα στις γενιές.»

Όταν είχε ξεκινήσει να γράφει μουσική έψαχνε ένα όνομα για το project και ένας φίλος του τού είπε «Καλά έχεις τόσο πιασάρικο όνομα! Γιατί δεν κρατάς αυτό;», και ερχόμαστε να συμφωνήσουμε με τον φίλο του! Εξάλλου για κάτι τέτοιες στιγμές είναι οι φίλοι!

Τι ακούει και από τι εμπνέεται

Θα ακουστεί πολύ κλισέ αλλά όντως ακούω πραγματικά τα πάντα! Δεν έχω κάποιο φίλτρο. Πιστεύω ότι η μουσική είναι μία!», τονίζει σε ερώτηση ακροατή και συνεχίζει «Προσπαθώ κι ακούω τα πάντα και έχω επηρεαστεί από πολλά διαφορετικά πράγματα!», κάτι που ακούμε και στον δίσκο του.

«Γενικά ενεργώ έτσι ώστε ο ήχος που θα βγάλω να είναι πηγαίος όσο περισσότερο γίνεται! Προσπαθώ να ακολουθώ ένα δικό μου ένστικτο περισσότερο», τονίζει.

«Με εμπνέει πολύ να είμαι χαρούμενος. Μπορεί να μην φαίνεται τόσο πολύ στην μουσική μου αλλά γενικά δεν μπορώ να πω ότι με εμπνέουν πολύ σκοτεινά θέματα! Γενικά προσπαθώ να γράφω κάτι που να είναι καλό και αισιόδοξο για τον κόσμο», απαντάει σε ερώτηση αν δημιουργεί όταν είναι χαρούμενος ή πιο προβληματισμένος.

Ένας πίνακας της Sasha Streshna με τίτλο “He turned his face and heard one bird sing terribly afar”

Το εξώφυλλο!

Το εξώφυλλο είναι ένας πίνακας της Sasha Streshna που δημιουργήθηκε το 2020 αποκλειστικά για τον δίσκο “XVIII” και ο τίτλος του είναι “He turned his face and heard one bird sing terribly afar”. «Αποτελεί ουσιαστικά μια συνέχεια μιας παλαιότερης σειρά έργων της από το 2014 με τίτλο “Dark Age”. Η συγκεκριμένη σειρά βασίζεται σε κάποιες παραστάσεις που υπάρχουν στην ζωφόρο του βωμού της Περγάμου και απεικονίζουν μάχες μεταξύ Ολύμπιων Θεών και Γιγάντων», μας εξηγεί ο Γιάννης.

Η συγκεκριμένη σειρά όπως και το εξώφυλλο έχουν δημιουργηθεί «με επαναλαμβανόμενες στρώσεις, έχει χαθεί η διαύγεια της αρχικής παράστασης και έχει μείνει ένα αποτύπωμα της αρχικής αφήγησης της μάχης».

Ο ίδιος παρακολουθούσε την δουλειά της πριν από την δημιουργία του δίσκου και η συγκεκριμένη σειρά τον επηρέασε αρκετά με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος πίνακας «να συνοψίζει το concept του δίσκου».

Johnny Labelle “XVIII” vinyl

“XVII”

Ένας όμορφος και χαλαρωτικός δίσκος. Κυριολεκτικά σε ταξιδεύει κάπου παραμυθένια. Αισθάνεσαι μία ασφάλεια και μία χαλάρωση σε πολλά επίπεδα. Ο ίδιος ομολογεί ότι αυτό για την ηρεμία είναι το κύριο σχόλιο που έχει λάβει για αυτό τον δίσκο. «Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα στο μυαλό μου ακριβώς αυτό το αίσθημα όταν δημιουργούσα αυτό τον δίσκο αλλά χαίρομαι που το έχει λάβει ο κόσμος έτσι!»

Ο ίδιος καταλήγει στο γεγονός ότι «Ο δίσκος έχει να κάνει με μία πορεία προς μια «λύτρωση» οπότε ίσως και η ηρεμία να βρίσκεται κάπου εκεί».

Εμείς πάντως συμφωνούμε ότι από την φωνή, την έκφραση, τους στίχους, τις ενορχηστρώσεις έως το εξώφυλλο, αυτός ο δίσκος μας δημιουργεί μία ηρεμία ενώ μας ταξιδεύει σε στιγμές που αισθανόμαστε οικείες.

«Είχα ολοκληρώσει το ντεμπούτο μου άλμπουμ “Gold Fruit”, που κυκλοφόρησε ως αυτοκυκλοφορία. Ήταν άνοιξη του 2019. Ήρθα σε επαφή με την δισκογραφική μου πλέον, την Inner Ear. Υπογράψαμε συμβόλαιο για τον επόμενο δίσκο», μας εξηγεί καθώς είχε ήδη ξεκινήσει να γράφει κάποια κομμάτια, «τα οποία εξελίσσονταν μέσα στο καλοκαίρι του ’19».

Δείτε το video clip που δημιούργησαν η Daphné Hérétakis, ο Johnny Labelle και η Sasha Streshna για το κομμάτι “Poseidonia”

Μέσω της δισκογραφικής ήρθε σε επαφή με τον Βασίλη Ντοκάκη, ο οποίος έκανε την παραγωγή και την ενορχήστρωση του “XVIII”. «Ξεκινήσαμε να δουλεύομε τον τέλη του ’19 τον δίσκο σχεδόν από την αρχή προσεγγίζοντας τα κομμάτια διαφορετικά από τα δικά μου προσχέδια».

Στην πορεία προέκυψε η πανδημία, ο κορονοϊός, η καραντίνα και καθυστέρησαν οι διαδικασίες και ο δίσκος ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι του ’20. «Μετά πήρε και ο δίσκος κάποιες παρατάσεις αναγκαστικά επειδή υπήρχαν αυτά τα απανωτά lockdown, βασικά ένα lockdown που έπαιρνε συνεχώς παράταση το φθινόπωρο. Οπότε με τα πολλά πολλά κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 2020 ο δίσκος. Μετά από δύο αναβολές».

Κυριολεκτικά μία περιπέτεια αλλά κάθε καλό γίνεται για καλό μιας και ήρθε την κατάλληλη περίοδο για να μας χαλαρώσει και να μας κάνει να ονειρευτούμε!

Το πρώτο κομμάτι – Η μόνη διασκευή “Dolphins”

«Κάπως έχω μια συμφωνία με τον εαυτό μου ότι δεν θα ακουμπάω τραγούδια που θεωρώ τόσο σημαντικά», μας εξηγεί αν και το συγκεκριμένο κομμάτι το είχε προετοιμάσει για ένα live του παλαιότερα. Γενικά αποφεύγει να κυκλοφορεί διασκευές.

Όταν ολοκλήρωνε τον δίσκο με τον Βασίλη Ντοκάκη του έβαλε μια παλιά ηχογράφηση από το συγκεκριμένο κομμάτι και αποφάσισαν να το συμπεριλάβουν στον δίσκο.

«Ήταν ουσιαστικά το τελευταίο κομμάτι που μπήκε στον δίσκο», μας εξηγεί τονίζοντας ότι «ο Βασίλης έχει κάνει απίστευτη δουλειά με την ενορχήστρωση»! Και στο συγκεκριμένο κομμάτι αλλά και σε όλο τον δίσκο! Μία συνεργασία που ήταν πολύ επιτυχημένη και μας χάρισε αυτό το αποτέλεσμα!

Τα επόμενα σχέδιά του

Αυτή την περίοδο γράφει νέο υλικό και ελπίζει το συντομότερο δυνατό να μπει στο στούντιο να ηχογραφήσει.

Στα άμεσά του σχέδια είναι το Ευρωπαϊκό tour που ήταν να γίνει την άνοιξη του 2020 και ελπίζει να καταφέρει να το πραγματοποιήσει φέτος!

Κι εμείς! Καλή επιτυχία του ευχόμαστε!

Ακολουθήστε τον Johnny Labelle:

Facebook | Instagram | Youtube | Spotify | Bandcamp

Συντάκτης: New Generation Radio

Rate it

Προηγούμενο άρθρο

Μουσική

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη ερμηνεύει Σταμάτη Κραουνάκη | Νέο τραγούδι

Ο Κραουνάκης γράφει για την Ελεωνόρα. Η Ελεωνόρα τραγουδάει Κραουνάκη. Αυτό αρκεί. Όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν καμία σημασία να μπαίνουν στο χαρτί γιατί προσπαθούν να περιγράψουν κάτι που κανονικά δεν περιγράφεται. Είναι η σχέση του τραγουδιού με τον ακροατή του. Με τον καθένα ξεχωριστά. Οπότε θα μπορούσαμε να γράφουμε αμέτρητες λέξεις που να περιγράφουν την συνεργασία και αυτό το πρώτο τραγούδι που μας βάζουν οι δυο τους ν’ ακούσουμε. Ακούστε και πετάξτε αβέρτα. Όλα τα […]

today21 Ιανουαρίου, 2022 1

Σχολιάστε το άρθρο (0)

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


[wpens_easy_newsletter firstname="no" lastname="no" button_text="Εγγραφή"]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

0%