Κείμενα

Η στάθμευση των τουριστικών λεωφορείων και ταξί

today24 Ιουλίου, 2013

Background
      Τα τελευταία χρόνια έχει καταντήσει αληθινή μάστιγα η στάθμευση των παντοειδών τουριστικών και  σχολικών λεωφορείων (πούλμαν) και των ταξί στις κεντρικότερες οδούς της Αθήνας, σε ώρες μερικές φορές κυκλοφοριακής αιχμής, δυσχεραίνοντας την έτσι κι αλλιώς προβληματική κίνηση των οχημάτων και καθιστώντας την κόλαση. Την ίδια στιγμή η δημοτική αστυνομία κόβει αβέρτα κλήσεις, με υπερβάλλοντα ζήλο, στα ιδιωτικά τροχοφόρα που σταθμεύουν σε τελείως δευτερεύουσες παρόδους. Πούλμαν σταθμεύουν  στη σειρά επί της λεωφόρου Βασιλέως Κωνσταντίνου μπρος από το Παναθηναϊκό Στάδιο, επί της οδού Μιχαλακοπούλου που είναι και δακτύλιος πίσω από την Εθνική Πινακοθήκη, επι της οδού Σταδίου μπρος από το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο ή επί της οδού Ιπποκράτους με τις παιδικές θεατρικές σκηνές ή επί της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας μπρός από το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο ή μπρος από το Πολεμικό Μουσείο επί της οδού Ριζάρη για να αποβιβάσουν ή επιβιβάσουν μαθητές, και κοντολογίς μπρος από όλα τα μουσεία.
        Εξάλλου τα ταξί σχηματίζουν ουρά στην οδό Μαρασλή για τον Ευαγγελισμό ή στην οδό Δεινοκράτους, μπρος από το Ναυτικό Νοσοκομείο, δημιουργώντας το αδιαχώρητο. Το βράδυ, την ώρα που τελειώνουν οι παραστάσεις του Μεγάρου Μουσικής, πήζει από την κίνηση η Βασιλίσσης Σοφίας και τη νύχτα η οδός Δ. Σούτσου, στην Πλατεία Μαβίλη, καταντάει απροσπέλαστη από τα σταθμευμένα ταξί. Περιπολικά ή λιμουζίνες επισήμων σταθμεύουν επί του πεζοδρομίου μπρος από την Αμερικανική Πρεσβεία, μάλλον για τη φύλαξη και την εξυπηρέτηση του διαμερίσματος του Κώστα Καραμανλή. Και στη γωνία Μάρκου Μουσσούρου και λεωφόρου Υμηττού που αποτελεί δακτύλιο υπάρχει, θαρρείς μονίμως, μέρα μεσημέρι κάποιο φορτηγό που ξεφορτώνει εμπορεύματα για το σουπερμάρκετ της περιοχής, θέτοντας σε αφάνταστη δοκιμασία τα  νεύρα  των ταλαίπωρων οδηγών.
       Κι όμως, κατά την περίοδο των Ολυμπιακών αγώνων, πώς είχε απαγορευτεί ο εφοδιασμός των καταστημάτων μέσα στή μέρα;  ΄Αλλωστε σε καμία ευρωπαϊκή πόλη, καθόσον είμαι σε θέση να γνωρίζω, δεν γίνεται ο εφοδιασμός των καταστημάτων στις ώρες που λειτουργεί η πόλη,  εφόσον τα φορτηγά δεν έχουν τη δυνατότητα να εισέρχονται  στα υπόγεια των καταστημάτων γι’ αυτόν το σκοπό, και πάντως δεν σωριάζουν κατ’ ουδένα τρόπο τα εμπορεύματα πάνω στα πεζοδρόμια, όπως συμβαίνει στις ελληνικές πόλεις, καταλαμβάνοντας μάλιστα ακόμα και τμήμα της κυκλοφοριακής λωρίδας που εφάπτεται του πεζοδρομίου. Είναι τόσο δύσκολο να ρυθμιστεί  επιτέλους νομοθετικά αυτό το ζήτημα;
              Φοίβος Ι. Πιομπίνος   piombinos.blogspot.com

Συντάκτης: Φοίβος Πιομπίνος

Σχολιάστε το άρθρο (0)

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


[wpens_easy_newsletter firstname="no" lastname="no" button_text="Εγγραφή"]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

0%