- 210 97 100 98
- [email protected]
- 698 98 60 147
NGradio So good... like you
Τον περασμένο Δεκέμβριο, η Beyonce κυκλοφόρησε ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση ένα νέο album με τίτλο το όνομα της. Αυτή η πρωτοποριακή κίνηση είχε θετικό αποτέλεσμα για την Queen Bey, με πωλήσεις 600.000 αντιτύπων μέσα στις τρείς πρώτες μέρες κυκλοφορίας του album. Mήπως η Beyonce επινόησε ένα αποτελεσματικό μέσο προώθησης της μουσικής ή ήταν απλά ένα τρικ που δεν μπορεί να επαναληφθεί ξανά;
To πανεπιστήμιο του Harvard όχι μόνο δεν αγνόησε το παραπάνω ερώτημα, αλλά επιχείρησε και να το απαντήσει, σε case study του Τομέα Σπουδών Business. Όπως διαβάζουμε στο Idolator, η μελέτη που σύντομα θα εκδοθεί, έδωσε απαντήσεις σε ενότητες όπως: Οι ισχύουσες τάσεις της δισκογραφικής αγοράς, ποια μέσα χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή μιας τόσο δαπανηρής και φιλόδοξης ενέργειας; Τα δομικά και τεχνικά εμπόδια όπως και όλες οι κρίσιμες αποφάσεις που κλήθηκε να λάβει η Beyonce και η ομάδα της. Κάτι τέτοια μας κάνουν να θέλουμε να γυρίσουμε στο σχολείο…
πηγή: mtvgreece
Συντάκτης: New Generation Radio
Κάθε Πέμπτη
21:00 - 23:00
Δευτέρα - Παρασκευή
23:00 - 23:59
Δευτέρα - Παρασκευή
15:00 - 18:00
με την Φαία Στάινερ
18:00 - 20:00
20:00 - 22:00
COPYRIGHT 2020. NGRADIO
Σχολιάστε το άρθρο (0)