So good... like you
Listeners:
Top listeners:
NGradio So good... like you
Τον περασμένο Δεκέμβριο, η Beyonce κυκλοφόρησε ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση ένα νέο album με τίτλο το όνομα της. Αυτή η πρωτοποριακή κίνηση είχε θετικό αποτέλεσμα για την Queen Bey, με πωλήσεις 600.000 αντιτύπων μέσα στις τρείς πρώτες μέρες κυκλοφορίας του album. Mήπως η Beyonce επινόησε ένα αποτελεσματικό μέσο προώθησης της μουσικής ή ήταν απλά ένα τρικ που δεν μπορεί να επαναληφθεί ξανά;
To πανεπιστήμιο του Harvard όχι μόνο δεν αγνόησε το παραπάνω ερώτημα, αλλά επιχείρησε και να το απαντήσει, σε case study του Τομέα Σπουδών Business. Όπως διαβάζουμε στο Idolator, η μελέτη που σύντομα θα εκδοθεί, έδωσε απαντήσεις σε ενότητες όπως: Οι ισχύουσες τάσεις της δισκογραφικής αγοράς, ποια μέσα χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή μιας τόσο δαπανηρής και φιλόδοξης ενέργειας; Τα δομικά και τεχνικά εμπόδια όπως και όλες οι κρίσιμες αποφάσεις που κλήθηκε να λάβει η Beyonce και η ομάδα της. Κάτι τέτοια μας κάνουν να θέλουμε να γυρίσουμε στο σχολείο…
πηγή: mtvgreece
Συντάκτης: New Generation Radio
Εκπομπή λόγου και τέχνης με την Μαρία Παπαϊωάννου
close
Σάββατο & Κυριακή
17:00 - 19:00
Κάθε Σάββατο
19:00 - 20:00
Κάθε Κυριακή
13:00 - 14:00
Κάθε Κυριακή
14:00 - 15:00
Σάββατο & Κυριακή
17:00 - 19:00
COPYRIGHT 2020. NGRADIO
Ειδοποιήσεις
Σχολιάστε το άρθρο (0)