Μουσική

Η Beyonce έγινε μάθημα στο πανεπιστήμιο!

today26 Σεπτεμβρίου, 2014

Background
share close

Τον περασμένο Δεκέμβριο, η Beyonce κυκλοφόρησε ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση ένα νέο album με τίτλο το όνομα της. Αυτή η πρωτοποριακή κίνηση είχε θετικό αποτέλεσμα για την Queen Bey, με πωλήσεις 600.000 αντιτύπων μέσα στις τρείς πρώτες μέρες κυκλοφορίας του album. Mήπως η Beyonce  επινόησε ένα αποτελεσματικό μέσο προώθησης της μουσικής ή ήταν απλά ένα τρικ που δεν μπορεί να επαναληφθεί ξανά;

To πανεπιστήμιο του Harvard όχι μόνο δεν αγνόησε το παραπάνω ερώτημα, αλλά επιχείρησε και να το απαντήσει, σε case study του Τομέα Σπουδών Business. Όπως διαβάζουμε στο Idolator, η μελέτη που σύντομα θα εκδοθεί, έδωσε απαντήσεις σε ενότητες όπως: Οι ισχύουσες τάσεις της δισκογραφικής αγοράς, ποια μέσα χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή μιας τόσο δαπανηρής και φιλόδοξης ενέργειας; Τα δομικά και τεχνικά εμπόδια όπως και όλες οι κρίσιμες αποφάσεις που κλήθηκε να λάβει η Beyonce και η ομάδα της. Κάτι τέτοια μας κάνουν να θέλουμε να γυρίσουμε στο σχολείο…

πηγή: mtvgreece

Συντάκτης: New Generation Radio

Rate it

Σχολιάστε το άρθρο (0)

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


[wpens_easy_newsletter firstname="no" lastname="no" button_text="Εγγραφή"]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

0%