Μουσική

Περισσότερες πωλήσεις για τα παλιά τραγούδια από τα καινούργια το 2015

today28 Ιανουαρίου, 2016

Background
share close

Τον τελευταίο χρόνο παρατηρήθηκε ένα ιδιαίτερο φαινόμενο στο χώρο της αμερικανικής δισκογραφίας, αφού, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Nielsen Music, στις Η.Π.Α. για πρώτη φορά στην ιστορία της μουσικής, το σύνολο των παλιών δίσκων πούλησε περισσότερο από τις νέες κυκλοφορίες.

Παρά την κυκλοφορία του τελευταίου δίσκου της Αντέλ (Adele) “25” που σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων και άλλων δίσκων εξίσου εμπορικών καλλιτεχνών, αυτοί δεν μπόρεσε να αποτρέψουν την κάθετη πτώση των πωλήσεων νέων κυκλοφοριών τόσο σε σχέση με τις πωλήσεις των παλαιών (back catalogue), όσο και σε σχέση με τις πωλήσεις νέων κυκλοφοριών του 2014.

Παλιός δίσκος ή δίσκος καταλόγου, σύμφωνα με τη Nielsen, θεωρείται κυκλοφορία που μετρά πάνω από 18 μήνες στα ράφια, καθώς αυτό θεωρείται το χρονικό όριο κατά το οποίο ο δίσκος έχει χάσει την εμπορική του δυναμική λόγω νέας μουσικής.

downloads

Άλλωστε το κόστος μιας καινούργιας κυκλοφορίας υπερβαίνει κατά πολύ –για τους προφανείς λόγους- αυτό μιας επανακυκλοφορίας,  την ίδια στιγμή που οι νεότεροι καλλιτέχνες έχουν και πιο νέο σε ηλικία κοινό, που ασφαλώς ξοδεύει λιγότερα λεφτά σε αγορά μουσικής.

Στη γενική εικόνα, αξίζει να σημειωθεί πως και οι streaming υπηρεσίες Spotify και Pandora, υπηρεσίες εξαιρετικά διαδεδομένες τελευταία, αφορούν κι αυτές στις κυκλοφορίες καταλόγου περίπου κατά 65%.

Πηγή: mad.tv

Συντάκτης: New Generation Radio

Rate it

Σχολιάστε το άρθρο (0)

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


[wpens_easy_newsletter firstname="no" lastname="no" button_text="Εγγραφή"]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

0%