Σύμφωνα με το BuzzFeed, Facebook και Google σύναψαν μια μυστική και παράνομη συμφωνία το 2018 προκειμένου να επωφεληθούν πλεονεκτημάτων και να μειώσουν τον ανταγωνισμό στις διαφημίσεις.
Βάσει εσωτερικών εγγράφων που είδαν το φως της δημοσιότητας μετά από μια καταγγελία που κατέθεσαν εισαγγελείς του Texas κατά της Google το 2020, φαίνεται ότι οι δύο τεχνολογικές εταιρείες υπέγραψαν μια «ανταλλακτική» συμφωνία με κωδική ονομασία Jedi Blue.
Η συγκεκριμένη συμφωνία ευνοούσε τη διαφήμιση για την Facebook στην Google συγκριτικά με άλλες εταιρείες. Η Facebook με τη σειρά της, εφόσον ευνοούταν από την Google, παραιτήθηκε από τα σχέδια εφαρμογής ενός νέου τρόπου online διαφημίσεων που θα απειλούσε τον απόλυτο έλεγχο της Google. Αντ’ αυτού η Facebook στήριξε την πλατφόρμα της Google Open Bidding δύο χρόνια αργότερα.
Προκειμένου να επέλθει μια ισορροπία ανάμεσα στις δύο εταιρείες, οι CEOs της Facebook και της Google, Mark Zuckerberg και Sundar Pichai αντίστοιχα, υπέγραψαν τη συμφωνία.
Επί της ουσίας, η Facebook είχε προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού, καθώς είχε στη διάθεση της μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από την Google για να κάνει καλύτερες προσφορές για να κερδίσει διαφημίσεις ενώ συγχρόνως της επιτρεπόταν να συνάψει άμεσα συμφωνίες με τους ιστοτόπους που φιλοξενούσαν τις διαφημίσεις.
Ο εκπρόσωπος της Google Peter Schottenfels ανέφερε τα εξής:
Υπογράφουμε εκατοντάδες συμφωνίες κάθε χρόνο και η συγκεκριμένα συμφωνία δεν ήταν ποτέ μυστική, καθώς δημοσιοποιήθηκε. Απλώς δίνει τη δυνατότητα στο FAN (Facebook Audience Network) και στους διαφημιστές που εκπροσωπεί να συμμετέχουν στην πλατφόρμα Open Bidding, όπως κάνουν περισσότεροι από 25 άλλοι συνεργάτες μας.
Παράλληλα, ο εκπρόσωπος της Meta, Stephen Peters σημείωσε:
Η μη αποκλειστική συμφωνία υποβολής προσφορών της Meta με την Google και οι αντίστοιχες παρόμοιες συμφωνίες που έχουμε με άλλες bidding πλατφόρμες, συνέβαλαν στην αύξηση του ανταγωνισμού για τοποθετήσεις διαφημίσεων. Αυτές οι επιχειρηματικές σχέσεις δίνουν τη δυνατότητα στη Meta να προσφέρει μεγαλύτερη αξία στους διαφημιστές, ενώ αποζημιώνει αρκετά τους εκδότες, με αποτέλεσμα καλύτερα αποτελέσματα για όλους.
Η πολυτάλαντη και δραστήρια ηθοποιός Δέσποινα Μοίρου, με αφορμή τη συμμετοχή της στην νέα επερχόμενη ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ «Crimes of the future» αλλά καιτη συμμετοχή της: στην έκθεση των θρυλικών Pink Floyd στο Λος Άντζελες, συνομίλησε με την Άννα Μαρία Νικολαΐδου στην εκπομπή "Άγγελοι των FM". Το βιογραφικό της Μπορείτε να το διαβάσετε παρακάτω, πραγματικά αξίζει με το παραπάνω γιατί η δραστηριότητά της και οι προσωπικότητες με τις οποίες […]
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Σχολιάστε το άρθρο (0)