Δεν πρόκειται για σύμπτωση που η Microsoft παρουσίασε την πρωτοβουλία Surface Enterprise μαζί με την Dell, την Hewlett-Packard, την Accenture και άλλες εταιρείες μια μέρα προτού η Apple παρουσιάσει το iPad Pro. Η πρόσφατη σύμπραξη της Microsoft με τα «φιλαράκια» της από τον χώρο του hardware σκοπεύει στην προώθηση των tablets με Windows 10 στις επιχειρήσεις – τις ίδιες επιχειρήσεις που μπορεί να στραφούν και στο iPad Pro.
Οι συσκευές της Apple είχαν ήδη διεισδύσει σε επιχειρήσεις προτού η Apple ξεκινήσει τη συνεργασία της με την IBM το 2014, κι ύστερα με τη Cisco. Η ιδέα αυτών των συνεργασιών είναι να ενταχθούν τα iPad και τα iPhone στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Πριν από μερικά χρόνια, τα εξαιρετικά δημοφιλή iPad και iPhone θεωρήθηκαν υπεύθυνα για την εξάπλωση του φαινομένου «φέρε-τη-συσκευή-σου-στη-δουλειά», όπου ο κάθε εργαζόμενος ξεκίνησε να χρησιμοποιεί την προσωπική του συσκευή στο χώρο εργασίας, συχνά σε αντίθεση με τις οδηγίες της εκάστοτε εταιρείας.
Τώρα που η Apple αναγνωρίζει, έστω και σιωπηρά, την ανάγκη στόχευσης των εταιρικών χρηστών, η Microsoft ένιωσε την ανάγκη να εντείνει τη διείσδυση του Surface. Και παρόλα τα βάσανά τους, η αλήθεια είναι ότι εταιρείες hardware όπως η HP και η Dell γνωρίζουν πώς να πουλάνε τα προϊόντα τους σε εταιρείες.
Μια εκπρόσωπος της Microsoft μας είπε μέσω email ότι η πρωτοβουλία Surface Enterprise στόχο έχει «να επεκτείνει τη θετική δυναμική που είχαμε με το Surface στις επιχειρήσεις και να ανταποκριθεί στη ζήτηση από εταιρικούς πελάτες για το Surface και τα Windows 10».
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα προχωρήσει η σύμπραξη του Surface Enterprise Initiative, ιδιαίτερα δεδομένου ότι και η HP και η Dell έχουν τα δικά τους λάπτοπ και τις δικές τους ταμπλέτες να πουλήσουν. Όμως, όλες τους έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: τον φόβο της Apple.
Σχολιάστε το άρθρο (0)