Τεχνολογία

Πώς το νέο iPad Pro της Apple «αφύπνισε» τη Μicrosoft

today12 Σεπτεμβρίου, 2015

Background
share close

Η έλευση του iPad ανάγκασε τη Microsoft να στραφεί στα παλιά «φιλαράκια» της για να τη βοηθήσουν να παγιώσει το Surface στις επιχειρήσεις.

Δεν πρόκειται για σύμπτωση που η Microsoft παρουσίασε την πρωτοβουλία Surface Enterprise μαζί με την Dell, την Hewlett-Packard, την Accenture και άλλες εταιρείες μια μέρα προτού η Apple παρουσιάσει το iPad Pro. Η πρόσφατη σύμπραξη της Microsoft με τα «φιλαράκια» της από τον χώρο του hardware σκοπεύει στην προώθηση των tablets με Windows 10 στις επιχειρήσεις – τις ίδιες επιχειρήσεις που μπορεί να στραφούν και στο iPad Pro.

Οι συσκευές της Apple είχαν ήδη διεισδύσει σε επιχειρήσεις προτού η Apple ξεκινήσει τη συνεργασία της με την IBM το 2014, κι ύστερα με τη Cisco. Η ιδέα αυτών των συνεργασιών είναι να ενταχθούν τα iPad και τα iPhone στο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Πριν από μερικά χρόνια, τα εξαιρετικά δημοφιλή iPad και iPhone θεωρήθηκαν υπεύθυνα για την εξάπλωση του φαινομένου «φέρε-τη-συσκευή-σου-στη-δουλειά», όπου ο κάθε εργαζόμενος ξεκίνησε να χρησιμοποιεί την προσωπική του συσκευή στο χώρο εργασίας, συχνά σε αντίθεση με τις οδηγίες της εκάστοτε εταιρείας.

Τώρα που η Apple αναγνωρίζει, έστω και σιωπηρά, την ανάγκη στόχευσης των εταιρικών χρηστών, η Microsoft ένιωσε την ανάγκη να εντείνει τη διείσδυση του Surface. Και παρόλα τα βάσανά τους, η αλήθεια είναι ότι εταιρείες hardware όπως η HP και η Dell γνωρίζουν πώς να πουλάνε τα προϊόντα τους σε εταιρείες.

Μια εκπρόσωπος της Microsoft μας είπε μέσω email ότι η πρωτοβουλία Surface Enterprise στόχο έχει «να επεκτείνει τη θετική δυναμική που είχαμε με το Surface στις επιχειρήσεις και να ανταποκριθεί στη ζήτηση από εταιρικούς πελάτες για το Surface και τα Windows 10».

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα προχωρήσει η σύμπραξη του Surface Enterprise Initiative, ιδιαίτερα δεδομένου ότι και η HP και η Dell έχουν τα δικά τους λάπτοπ και τις δικές τους ταμπλέτες να πουλήσουν. Όμως, όλες τους έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: τον φόβο της Apple.

Source: fortunegreece.com

Συντάκτης: New Generation Radio

Rate it

Προηγούμενο άρθρο

Μουσική

Η Τζέσικα Σίμψον (Jessica Simpson) επανέρχεται στο χώρο της μουσικής

Η Τζέσικα Σίμψον ξεκίνησε μια δυναμική μουσική πορεία το 1999 με το τραγούδι "I Wanna Love You Forever", περίπου δέκα χρόνια αργότερα όμως αποφάσισε να αποσυρθεί ώστε να επικεντρωθεί στη μόδα. Τώρα η τραγουδίστρια κατασκευάζει ένα στούντιο στο υπόγειο του σπιτιού της, όπως αποκάλυψε, προετοιμάζοντας τη μουσική της επιστροφή. "Έτσι ξεκίνησαν όλα, αυτό ήταν πάντοτε μια από τις μεγαλύτερες μου αγάπες στον κόσμο. Λατρεύω να χρησιμοποιώ τη φωνή μου", είπε σε συνέντευξη […]

today12 Σεπτεμβρίου, 2015

Σχολιάστε το άρθρο (0)

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


[wpens_easy_newsletter firstname="no" lastname="no" button_text="Εγγραφή"]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

0%