NGradio So good... like you
Είμαι το φως που έδωσες χωρίς να το ζητήσουν -και γύρισα πίσω να σε φωτίσω.
Είμαι η ομορφιά που είδες σε όλους -και τώρα την καθρεφτίζω σε σένα.
Είμαι η μορφή που πήρε η Αγάπη σου -για να σου απαντάει.
Είναι καλό να παντρεύεσαι αν το θες… Αλλά είναι ακόμη καλύτερο να μην παντρεύεσαι αν δεν το νιώθεις. Το θέμα είναι να ξέρεις τι πας να κάνεις!
Δεν πληγώνεσαι επειδή αγαπάς. Πληγώνεσαι όταν αγνοείς ότι δεν αγαπιέσαι αληθινά.
Η Αλαζονεία και η υπεροψία είναι ο τρόπος που ο ανόητος φωνάζει “υπάρχω”.
Η κακία είναι η φωνή της χαμηλής ευφυΐας.
Δεν βλέπεις την αλήθεια βλέπεις την ιστορία που έχει φτιάξει ο εγκέφαλος σου για να νιώθεις ασφαλής.
Ο σκληρός δεν είναι δυνατός. Είναι διαλυμένος και ντρέπεται.
Η κακία είναι φωνή χαμηλής ευφυΐας.
Η υπερβολική ηρεμία μπορεί να είναι απλώς παθητική επιθετικότητα.
Ο πιο επικίνδυνος άνθρωπος είναι αυτός που ντρέπεται για το πόσο λίγος νιώθει.
Ο ύπουλος δεν είναι έξυπνος. Είναι δειλός που φοράει μάσκα ευγένειας.
Έλα να σου πω κάτι… Η απουσία κάποιου δεν πονάει. Η προσδοκία που έκανες πάνω του πονάει.
Αν δεν έχεις φωτιστεί, τότε ο τρόπος που αγαπάς σήμερα, χτίστηκε πάνω σε αυτά που δεν πήρες παιδί.
Αν δεν σου ταιριάζει, δεν χρειάζεται να το εξηγήσεις. Χρειάζεται να το αφήσεις.
Όταν μαθαίνεις να κάθεσαι μόνος, σταματάς να κάθεσαι με λάθος ανθρώπους.
Έλα να σου πω κάτι… Η ηρεμία σου να είναι ο νέος σου έρωτας.
Όταν βλέπεις ομορφιά, γίνεσαι αυτό που είσαι: ομορφιά!
Αν μέσα σου είσαι όμορφα παντού περνάς όμορφα!
Μερικοί φοράνε τη μάσκα του “δασκάλου” για να μην δεις πόσο χαμένοι είναι.
Ο εγκέφαλος αγαπά τη συνήθεια. Ακόμα κι αν η συνήθεια είναι να πληγώνεσαι.
Το να επιβάλλεσαι στους άλλους με το φόβο δε σε κάνει σπουδαίο. Σπουδαίο σε κάνουν οι επιλογές Σου.
Να μη γεράσεις ήσυχα, μου έλεγε η γιαγιά μου, γιατί θα αναπολείς τις στιγμές που δεν έζησες και αυτά που δεν τόλμησες! Φτάσε στο τέρμα με σώμα τσαλακωμένο αλλά ψυχή γεμάτη!
Δεν είναι η αγάπη που πονάει. Είναι η σύγχυση ανάμεσα σε έρωτα και παλιό τραύμα.
Όταν αρχίζεις να αμφιβάλλεις για τον εαυτό σου, δες ποιος σε έπεισε πως δεν είσαι αρκετός.
Μερικά ‘σε αγαπώ’ είναι απλώς ‘σε χρειάζομαι για να αντέχω τον εαυτό μου’.
Αν δεν ξέρεις ποιος είσαι, θα σου το λέει κάθε βλέμμα που σε κρίνει.
Αν φύγεις, δεν χάνομαι. Αν μείνεις, δεν εγκλωβίζομαι. Μαζί δεν είμαστε ανάγκη. Είμαστε προσφορά.
Η αγάπη για τον εγκέφαλο πριν φωτιστεί και μπει σε θεία λειτουργία είναι μία στρατηγική: Να βρει έξω από αυτόν την ηρεμία που δεν έχει μέσα του!
Μέχρι να μάθεις να ρυθμίζεις το νευρικό σου σύστημα θα ερωτεύεσαι το χέρι που σε ηρεμεί και όχι την ψυχή που σε συντροφεύει!
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!
Να έχεις χαρά φως και κέφι για να μείνεις μακριά και να μετατρέψεις το άγχος σε δύναμη.
Κερυνίτιδα Έλαφος: Ο σεβασμός των ορίων!
Στην εποχή μας, το “λιοντάρι” της Νεμέας είναι η εσωτερική ανασφάλεια που κρύβεται πίσω από τις μάσκες του τέλειου προφίλ.
Η φιλία, η συνεργασία και η πίστη στο φως, είναι οι δυνάμεις που αλλάζουν τον κόσμο. Εδώ υπάρχει το βιβλίο «οι θεοί ως λειτουργίες του εγκεφάλου μας». Τα κεφάλαια του.
Influencers TikTokers YouTubers: Η μοναξιά και η παράνοια του μονόφθαλμου Πύργου της αυτοπροβολής. Κύκλωπες με μορφή…
Ο Κύκλωπας είναι το αρχέτυπο της τυφλής κυριαρχίας του Εγώ. Το “βλέπω μόνο τη δική μου άποψη”, το “έχω δίκιο.”
Η ελληνική μυθολογία δεν είναι παραμύθι — είναι εγχειρίδιο λειτουργίας του ανθρώπου. Ο εγκέφαλος δεν είναι απλά βιολογία. Είναι Εστία, είναι Άρης, είναι Δήμητρα, είναι Εκάτη.
Κάθε τραύμα έχει θεό. Κάθε λειτουργία έχει μύθο.
Κάθε σκοτάδι έχει φλόγα, αν του μιλήσεις με αγάπη.
Όλος ο αγώνας μας γίνεται για να φύγει ένα «ρ»! [άγριος→άγιος]
«Λόγω των εμβολίων mRNA οι άνθρωποι δεν μπορούν να σκεφτούν πλέον! Δεν έχουν νοημοσύνη!» Σουχαρίτ Μπάγκντι
Το κέφι δεν είναι επιπολαιότητα. Είναι θεουργία σε δράση.
Και η χαρά είναι το φως που δεν σβήνει.
Η Αγάπη δεν είναι σχέση. Αγάπη είναι μια κατάσταση του Είναι σου. Δεν έχει να κάνει με κάποιον άλλον. Ένας άνθρωπος δεν αγαπά επειδή αγαπά κάποιον· αγαπά επειδή είναι αγάπη. Η αγάπη δεν είναι κάτι που κάνεις. Η αγάπη είναι κάτι που είσαι!
“Για να προστατευτώ, θα μιμηθώ λίγο τον ‘λύκο’ που έφυγε, για να μην έρθει άλλος!”
Η συνείδηση αυτό που λες “εγώ είμαι” δεν γεννιέται μέσα στον εγκέφαλο, αλλά υπάρχει παντού στο σύμπαν!
Δεν σώζεται αυτός που αγαπάς αν αφήνεις να σε χειρίζεται! Σώζεται με θαυμασμό και όρια αγάπης.
Αγάπη δεν είναι να λυτρώσεις τον άλλο από τα τραύματα του αφήνοντας τον να σε χειριστεί.
Η ομορφιά βρίσκεται πάντα εκεί που την βρίσκεις!
Ο έρωτας δεν είναι χημεία είναι τραυματική αναγνώριση.
Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων σακατεμένοι, εθισμένοι, κακοποιοί, αλλά και στραγγιστές, εμφανίσιμοι Νάρκισσοι μέσα στο ελληνικό ΤικΤοκ! Όλο λάθος!
Βασικός κανόνας της ψυχικής ηρεμίας είναι να μάθεις να ξεχωρίζεις ποιος αξίζει μια εξήγηση, ποιος μια απλή απάντηση και ποιος απολύτως τίποτα!
Η αγάπη δεν θέλει να διαλύσει την ελευθερία του άλλου με την συνεξάρτηση.
Ποιος είναι άμεσα ή έμμεσα ο χειριστής σου; Δεν έχεις; Αλήθεια; Μπορεί να μην φαίνεται αλλά έχεις! Μόνο όποιος έχει Θεό δεν χειραγωγείται!
Η αποχώρηση χαοτικού ανθρώπου προκαλεί μικρό συλλογικό τραύμα!
Ο εγκέφαλος υιοθετεί αμυντικές συμπεριφορές ακόμα κι αν δεν σου ταιριάζουν!
Είσαι ο εαυτός σου που επιστρέφει στο φως!
Σε έναν κόσμο όπου το κινητό είναι ο πιο σταθερός σύντροφος των ανθρώπων, το να πιστεύουμε ότι ο γάμος παραμένει όπως παλιά είναι μια μισο-συνειδητή αυταπάτη! Δεν είναι λάθος αλλά παλιό!
Συντάκτης: Στέλιος Νικολαΐδης
Δευτέρα - Παρασκευή
15:00 - 18:00
με την Φαία Στάινερ
18:00 - 20:00
με τον Διαμαντή Κυριακάκη
20:00 - 21:00
Δευτέρα & Τρίτη
21:00 - 23:00
Δευτέρα - Παρασκευή
23:00 - 23:59
COPYRIGHT 2020. NGRADIO
[give_form id=”125008″]
[give_form id=”123452″]
Σχολιάστε το άρθρο (0)