Οι U2 γιόρτασαν τα 30 χρόνια του «The Joshua Tree»
Στο Σταντ ντε Φρανς, βορείως του Παρισιού, έπαιξαν χθες βράδυ. Το ιρλανδέζικο συγκρότημα των U2 γιόρτασε τα 30 χρόνια του δίσκου του «The Joshua Tree» στο Σταντ ντε Φρανς, βορείως του Παρισιού, χθες βράδυ με την τεχνογνωσία του μεγαλύτερου συγκροτήματος του κόσμου όπως εξελίχθηκε και με την καρδιά των ένδοξων μουσικών της ροκ όπως ήταν πάντα. Τρεις δεκαετίες χωρίζουν αυτή την επετειακή περιοδεία από αυτήν που ακολούθησε την κυκλοφορία του […]







