Τεχνολογία

27/11/2013 | Category: Τεχνολογία

Nokia Lumia 2520: νέα διαφήμιση της Nokia

Με τόσα πολλά tablets πλέον διαθέσιμα στην αγορά, συμπεριλαμβανομένων και των αναμενόμενων το 2014 tablets, η Nokia χρειάζεται έναν τρόπο για να τραβήξει την προσοχή του κοινού στο Nokia Lumia 2520. Έτσι, ο κατασκευαστής της Φινλανδίας δημιούργησε μια διαφήμιση για το Ηνωμένο Βασίλειο που, κατ’ ουσίαν, συγκρίνει το νέο iPad Air της Apple με το Nokia Lumia 2520.

Η διαφήμιση δείχνει έναν τυχαίο άντρα που συναντά την παρέα του σε μια καφετέρια για να δείξει στους φίλους του το νέο του iPad Air. Ο εκφωνητής λέει πως είναι λεπτότερο από ένα μολύβι (που είναι αλήθεια), αναφερόμενος στην πρόσφατη εμπορική διαφήμιση της Apple για το iPad Air. Έτσι, o άντρας αυτός κάθεται να κάνει κάποια δουλειά στο tablet και διαπιστώνει ότι το πληκτρολόγιο στην οθόνη για πολλή ώρα κουράζει. Αναγκάζεται λοιπόν να στραφεί στο laptop που έχει μαζί του για να ολοκληρώσει την εργασία του. Τελικά από την πολύ χρήση η μπαταρία του iPad Air τελειώνει γρήγορα με αποτέλεσμα να στραφεί πάλι πίσω στο laptop.

Και τότε, βλέπει στα χέρια της κοπέλας το Nokia Lumia 2520, που πολύ άνετα και εύκολα το συνέδεσε με το πληκτρολόγιο που έχει ενσωματωμένη μπαταρία, η οποία μπαταρία σού δίνει πέντε επιπλέον ώρες χρήσης και κάνει την πληκτρολόγηση παιχνιδάκι για τους χρήστες. Και ενώ ο ήρωας μας κάθεται με το ”νεκρό” (υπερβολές των εμπορικών διαφημίσεων) iPad Air του και τον φορητό υπολογιστή του , ρωτά: “Μήπως αγόρασα το λάθος tablet; “

Βέβαια υπάρχει σε πολλά σημεία της διαφήμισης το στοιχείο της υπερβολής, όπως άλλωστε και σε όλες της άλλες εμπορικές διαφημίσεις πολλών προϊόντων ανά τον κόσμο. Για αυτόν το λόγο λέγονται και ”εμπορικές” διαφημίσεις.

Πηγή: startech.gr