Διάφορα

Οκτώ εύκολες και δροσερές συνταγές για smoothies

today21 Ιουλίου, 2014

Background
share close

Δεν υπάρχει τίποτα πιο δροσιστικό και πιο υγιεινό για τις ζεστές ημέρες …
του καλοκαιριού από ένα λαχταριστό smoothie, που θα σου προσφέρει τις απαραίτητες βιταμίνες, θα τονώσει το ανοσοποιητικό σου και παράλληλα θα σε χορτάσει
χωρίς τον κίνδυνο περιττών θερμίδων. Διαλέξαμε οκτώ διαφορετικά smoothies για να πειραματιστείς, να βρεις αυτά που σου ταιριάζουν, ώστε κάθε μέρα να έχει τη δική της ξεχωριστή γεύση.
Smoothie βατόμουρου, cranberry και μπανάνας: Ανακάτεψε στο blender μισό φλιτζάνι βατόμουρα με ¼ του φλιτζανιού φυσικό χυμό από cranberries, δύο μπανάνες και 3-4 παγάκια.

Smoothie μπανάνα, φράουλα: ανάμειξε στο blender μια μπανάνα μεσαίου μεγέθους με πέντε φράουλες, γάλα με χαμηλά λιπαρά κα τρία παγάκια.

Smoothie gourmet: πρόσθεσε στο blender ένα φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου με γεύση βανίλια, μία μπανάνα, ένα καρότο ψιλοκομμένο, 1/2 κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο, ένα κουταλάκι του γλυκού κανέλα, 1/2 κουταλάκι του γλυκού μοσχοκάρυδο, 1/2 κουταλάκι του γλυκού πιπερόριζα, 1/8 κουταλάκι του γλυκού γαρύφαλλο, μία κουταλιά της σούπας τρίμμα καρύδας και τέσσερα παγάκια.

Smoothie πεπονιού με κομματάκια καρπούζι: σε 200 γρ. γιαούρτι πρόσθεσε 400γρ. πεπόνι, 200γρ. καρπούζι και μία κουταλιά σούπας μέλι.

Smoothie για έξτρα ενέργεια: Ανάμειξε ένα φλιτζάνι γάλα καρύδας με μία μπανάνα, μία κουταλιά της σούπας λάδι καρύδας, δύο κουταλιές της σούπας σπόρους chia, και μία κουταλιά ginger.

Smoothie με μήλο: καθάρισε ένα μήλο και χτύπα το στο blender με 100γρ. γιαούρτι, ½ κουταλάκι του γλυκού κανέλα και σέρβιρέ το με ¼ κουταλιά του γλυκού μοσχοκάρυδο, δύο κουταλιές της σούπας γάλα και 4-5 παγάκια.

Smoothie ροδάκινο: πρόσθεσε στο blender τρία φλιτζάνια στραγγιστό γιαούρτι, μαζί με τρία φλιτζάνια παγωμένο γάλα και έξι ψιλοκομμένα ροδάκινα, προσθέτοντας ½ φλιτζάνι νερό και δύο κουταλιές της σούπας ζάχαρη (προαιρετικά).

Bonus smoothie: για εκείνες τις μέρες που λαχταράς κάτι σοκολατένιο, ανάμειξε είκοσι
αλεσμένα φουντούκια με τέσσερις κουταλιές της σούπας άγλυκο κακάο, 2-3 ώριμες μπανάνες και δύο φλιτζάνια του τσαγιού άπαχο γάλα, και θα προσφέρεις στον οργανισμό σου ένα απολαυστικό smoothie με υπέροχη σοκολατένια γεύση, αλλά λίγες θερμίδες.

Πηγή: tsekouratoi.gr

Συντάκτης: New Generation Radio

Rate it

Προηγούμενο άρθρο

Σχολιάστε το άρθρο (0)

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


[wpens_easy_newsletter firstname="no" lastname="no" button_text="Εγγραφή"]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

0%