Αυτοΐαση - Δημήτρης Μαγγιώρος

Χαλάρωση: κινήσεις οφθαλμών

today20 Ιανουαρίου, 2017

Background
share close

Συνιστώνται για απλή, γρήγορη χαλάρωση ή για να απελευθερωθούμε από το θυμό ή από δυσάρεστα συναισθήματα που νιώθουμε για συγκεκριμένο άτομο που με οποιοδήποτε τρόπο μάς έβλαψε.
Ο συνεχής θυμός ή μίσος που νιώθουμε μας προκαλεί όλο και μεγαλύτερη ψυχοσωματική βλάβη. Τα μάτια του ανθρώπου αντιστοιχούν στην ψυχή του. Όταν κινούμε πολύ γρήγορα τα μάτια, ανοίγουμε ένα μικρό παράθυρο στην ψυχή από το οποίο μπορεί να φύγει ένα βασανιστικό βάρος.
Τεχνική: Πάρα πολύ γρήγορες και συνεχείς κινήσεις των ματιών προς όλες τις κατευθύνσεις, δηλαδή οριζοντίως δεξιά και αριστερά, πάνω, κάτω, διαγωνίως δεξιά πάνω και κάτω, διαγωνίως αριστερά πάνω και κάτω, κυκλικά δεξιόστροφα και κυκλικά αριστερόστροφα, κινήσεις εν είδει σταυρού μέχρι να νιώσουμε ζάλη (περίπου για ένα με δύο λεπτά).
Είναι μία εύκολη τεχνική χαλάρωσης που μπορεί να γίνει ακόμα και στην εργασία, κρύβοντας με τις παλάμες το πρόσωπό μας. Μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι όσο πιο αγχωμένοι είμαστε, τόσο πιο αργά μπορούμε να κινήσουμε τα μάτια μας. Επαναλαμβάνοντας τη γρήγορη κίνηση των ματιών, σιγά-σιγά θα χαλαρώνουμε και θα επιτυγχάνουμε όλο και πιο γρήγορες κινήσεις.
Στην περίπτωση του βασανισμού, του μίσους και των δυσάρεστων συναισθημάτων θα πρέπει προς το τέλος των κινήσεων να σκεφτούμε το άτομο που μάς πλήγωσε. Επαναλαμβάνοντας τις κινήσεις των ματιών, θα διαπιστώσουμε ότι πλέον φεύγει ο θυμός, το μίσος και όλα τα άσχημα συναισθήματα που ασυναίσθητα ή συνειδητά μας «κατατρώνε» και στη θέση τους επέρχεται η αδιαφορία. Έχει τεράστια σημασία η ψυχή σας να είναι άδεια από αρνητικά συναισθήματα, οτιδήποτε αρνητικό υπάρχει σάς βλάπτει και τελικά θα διαλυθείτε όπως διαλύεται το ξύλο όταν πιάσει σαράκι.
Είναι σαφώς καλύτερο να υπάρχει ένα έμπειρο άτομο που τις γρήγορες κινήσεις του χεριού του, θα πρέπει να ακολουθούν τα μάτια του ασθενούς.
Η τεχνική αυτή είναι απαραίτητη για όσους δουλεύουν πολλές ώρες στους υπολογιστές ή βρίσκονται επί ώρες μπροστά σε μία οθόνη (π.χ. τηλεόραση) ή οδηγούν πολλές ώρες ιδίως τη νύχτα. Όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι τα μάτια στις παραπάνω περιπτώσεις κουράζονται, «φλέγονται» και η κούραση – φλόγωση μεταδίδεται στο κεφάλι και σε όλο το σώμα.
Ένα τρίλεπτο διάλειμμα κάθε μία ή δύο ώρες για να κινήσουμε ήρεμα και προς όλες τις διευθύνσεις τον αυχένα και να εφαρμόσουμε τη τεχνική των γρήγορων κινήσεων των ματιών θα αλλάξει τη διάθεσή μας και θα μάς απαλλάξει από πονοκεφάλους, αυχεναλγία, άγχος, διαρκή κόπωση και υπνηλία.
Για την αντιμετώπιση του άγχους συνιστώ να επαναλαμβάνετε τις κινήσεις των ματιών τρεις φορές ημερησίως.

Συντάκτης: Δημήτρης Μαγγιώρος

Rate it

Προηγούμενο άρθρο


Παρόμοια άρθρα

Αυτοΐαση - Δημήτρης Μαγγιώρος

Αντιμετώπιση πόνου

Η σημερινή δημοσίευση αφορά πόνους που μπορείτε μόνοι σας να αντιμετωπίσετε, απλά πιέζοντας το σημείο που πονάτε. Αν δεν έχετε πίστη στις δικές σας δυνάμεις, δυνατότητες τότε βάλτε τους γονείς σας, συγγενείς, φίλους να κάνουν αυτή την πίεση. Αν πρόκειται για ένα επώδυνο σημείο, το πιέζετε για ένα λεπτό δυνατά […]

today14 Μαΐου, 2019 2

Σχολιάστε το άρθρο (0)

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


[wpens_easy_newsletter firstname="no" lastname="no" button_text="Εγγραφή"]

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

0%